Post new topic   Reply to topic    Arnorian Riders Forum Index -> Announcements
View previous topic :: View next topic  
Lille_Blegfis
Officer

Send private message
Reply with quote

re: Black Freiday / Weekend

0

Hey,

Som de fleste ved er Black Freiday efterhånden blevet et velkendt fænomen - selv i Danmark :O)

Turbine holder ligeledes Black Freiday / Weekend, hvor de har mange gode tilbud, der måske er værd at kikke på.

Turbine Points:

Dobbelt op på bonus point, når du køber Turbine points (Det kan betale sig at se, om du vil betale med $ eller £. Find regnemaskinen frem og find den bundle, der passer dig bedst :O)

Turbine Pionts i $

Turbine Points i £

LOTRO marked:

Der er tilbud på Expansion Packs - for jer der ikke allerede har alle udvidelser, så tag et kik på dem. 2,5 $ for "Siege of Mirkwood", som giver adgang til nye instances?

LOTRO Marked

Andre gode tilbud, så se link:

Newsletter

Hold jer muntre og så ses i ingame :O)

//Blegfis

'With the first light of dawn the gods of the abyss rose up; the seven judges of hell raised their torches, lighting the land with their livid flame. A stupor of despair went up to heaven when the god of the storm turned darkness to daylight, when he smashed the land like a cup. The tempest raged, gathering fury as it went, it poured over the people like the tides of battle; a man could not see his brother nor the people be seen from heaven. Even the gods were terrified, they fled to the highest heaven, they crouched against the walls, cowering like curs. The very Queen of Heaven cried out like a woman in travail.'
Vanalathiel
Officer
The Go getter

Send private message
Reply with quote

0

Lækkert opslag. Jeg havde selv tænkt mig at lave et, men du kom først :) 

Det her helt sikkert værd at gøre alle opmærksom på, at der virkelig er store besparelser at hente, specielt på deres udvidelser som i finder ved at klikke her

Man kan få Mines of Moria, Rise of Isengard, Riders of Rohan og Helms Deep for kun 37,5 Dollars, det er 2,5 dollars billigere end normal prisen på Helms Deep expansion alene.

Den samlede normal pris for de 4 udgivelser er 100 dollars, man sparer altså 62,5 dollars! 

Så har i ikke allerede disse udvidelser, så støt spillet og køb dem nu :) 

Send private message
Reply with quote

0

Jeg var tidligt oppe ;O))

'With the first light of dawn the gods of the abyss rose up; the seven judges of hell raised their torches, lighting the land with their livid flame. A stupor of despair went up to heaven when the god of the storm turned darkness to daylight, when he smashed the land like a cup. The tempest raged, gathering fury as it went, it poured over the people like the tides of battle; a man could not see his brother nor the people be seen from heaven. Even the gods were terrified, they fled to the highest heaven, they crouched against the walls, cowering like curs. The very Queen of Heaven cried out like a woman in travail.'
Darleing
Larasin Klistarsch
Medlem

Send private message
Reply with quote

0

Fin timing, jeg har ventet i flere måneder på at Helm's Deep skulle komme på udsalg :)

Pinligt spørgsmål som jeg nok burde kunne løse selv men det ér nemmere/dovnere at spørge nogle kloge Arnorians:

Hvor på LotRO Market hjemmesiden er det, at man logger ind med sin almindelige LotRO account, så den købte expac kan føjes til ens konto? Når jeg går fra indkøbskurven til "Checkout", kommer jeg til en side hvor man skal oprette en ny account. Logisk set burde der være en knap et eller andet sted på samme side hvor man kan logge ind med sin allerede eksisterende account, men jeg kan ikke få øje på den. Hvad gør jeg forkert?

mvh

blinde Martin

Vanalathiel
Officer
The Go getter

Send private message
Reply with quote

0

Har du prøvet bruge de informationer som du er registreret med i spillet? Jeg syntes det er mærkeligt hvis man skal oprette en ny account for at få de expansions man ønsker. 

Jeg har prøvet at logge ind men det gør ingen forskel. Man logger ind når man er inde på lotro.com/en 

Send private message
Reply with quote

1

Opfølgning:

Der er andre end mig som har haft samme problem, så jeg fandt følgende svar på LotRO Forum:

"In response to the OP, the LOTRO Market doesn't use accounts on a permanent basis. Each "account" you set up is more or less temporary. It does not remember your previous information. You just have to put it in again from scratch each time you buy from them. They will then send your code to you via email as well as providing it online at the confirmation page, and your credit card or paypal or whatever will be billed. Once the purchase is complete (payment has been received, product has been received, whatever) it is likely purged from the system.

Take the code you receive to myaccount.turbine.com and log in there. Make sure you log in FIRST. Once properly logged in you can enter the code and apply it to your pre-existing account (careful not to create a second subscription on your account)."

Jeg har købt Helm's Deep nu, så alt er godt i verden.

Vanalathiel
Officer
The Go getter

Send private message
Reply with quote

0

Skide godt!

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum